Pages

Wednesday, March 05, 2014

Budak Degil

Pernah tak terfikir macam mana rasanya kalau kena tumbuk kat muka? NJ pernah terfikir & pernah rasa. Rasanya sungguh tak terkatalah, sampai terkedu lidah untuk berkata-kata, heheh...


Dah lama nampak benda ni tersadai kat ruang tamu (anak buah punya) tapi tak pernah cuba. Malam semalam konon nak cuba, eh rasa eksaited sebab dapat buat 2-3 kali & suruh lah Arif cuba. Arif failed on first attempt. NJ pun dengan bongkaknya nak tunjuk skill lagi sekali, baru berpaling nak suruh Arif tengok, 'BAM!!!', memasing terdiam, hubby pun bersuara, "Hah, kan? Sakit?". NJ sapu-sapu muka & nampak darah, alamak. Terus ke dapur, kumur-kumur, minum air segelas buat penyejuk hati yang melompat-lompat dah nih, dan naik ke atas tengok cermin. 

Ouchh!!! It's worse than this picture actually, and nearly losing my front teeth. Lesson learnt the hardest way. Jangan berlagak dan overexcited dengan sesuatu benda/perkara, buruk padahnya... huhu....
Hubby cakap NJ budak degil (budak ke?) tak dengar kata, rasalah...


2 comments:

m.u.l.a.n said...

aiyoooo get well soon...

NJ said...

Hai Mulan, lama tak dengar citer nih, Mulan pegi mana?

Mulan, my lips dah ok but my gigi still goyang-goyang woooo.... :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails